aku buntu!!!!!arrrggghhh!!!!

aku "buntu" gila sekarang ni...
tuhan tu jelah taw perasaan aku yang "buntu" ni...
lebih kurang macam kat bawah ni la muka aku bila "buntu"...


makin hari makin ber 'plus2' kebuntuan aku ni...
tapi taklah sampai nak terjun bangunan sebab "buntu" tu...
aku "buntu" sebab apa???
hmmmm...."buntu" sebab...sebab "buntu"...
aiii...berapa banyak "buntu" da...korang cekidaut sendirila...
kalau korang leh tolong selesaikan ke"buntu"an aku tu sangat dihargai..
(perkataan "buntu" lagi) layan jela....

....

....

....

....

....

....

....

....

....

....

....

....

....

....

....

.....

.....

.....

.....

.....

.....

.....

.....

.....

....

....

......

aku "buntu"
sebab tak tau nak masak ape lagi dah untuk buka pose ni...
nak beli kat baazar...
aku dah bosan...
da tak tau nak beli ape...
ade sape2 boleh tolong layan kegedikan aku ni x??

hehehehehehehe....^_^


SUKA ? LIKE LERR , terima kasihh . :)

5 comments:

  1. masak maggi..mesti tak penah makan maggi kan bulan puasa ni!hehe..:P

    ReplyDelete
  2. laksa!!! pasti sedap:)

    ReplyDelete
  3. anak wak mail :...maggi???idea yg bgus 2...hik3..=p

    el janna :..laksa da mkn da...tp bli slh tmpt kowt,,tros kene keracunan..jd fobia jap nk mkn laksa ag...wuwuwu..T_T

    ReplyDelete
  4. kak bui dtg singgah dan follow..
    wiwitt..abg Ben follow blog awak jugaklah..hehe

    ReplyDelete
  5. kak bui:..hehe...tu lah pasal...sgt2 terharu asenye bgi org br nk berblogging mcm sy ny...komen akk pon sy t'haru gux...tq 4 follow me..keep in touch..=)

    ReplyDelete