kAki WaYanG

Hello Peeps!!!

lama rasanya tak update blog...bz sikit dua tiga empat menjak ni..hehehe...
ok,,merujuk kepada agenda diatas,
korang semua perasan tak hujung2 tahun ni banyak pulak movie2 best kat wayang yang best kan??
bankrup jap aku..hehehe..

>>>> antaranya.......

nk tgk mlm ni..oh tom cruise ku...

ni aku nk tgk dgn adik2 aku...

dah tengok dah...best!!oh aaron aziz ku...

tapi aku taw,,bukan semua orang kaki tengok movie kat wayang macam aku ni...
aku ni pon ikot mood (ikut poket sebenarnya kan??)
ok,,now aku nak share kebaikan & keburukan tengok wayang ni...

KEBAIKAN
* Membantu membangunkan industri seni negara
* Dapat relax tension selepas bertungkus lumus kerja ataupun belajar
* Mengeratkan silaturrahim samada pergi dengan kawan2, kawan special ataupun family
* Dapat ilmu atau pengajaran dari cerita yang di tengok
* Puas ati dengan sound system & gambar yang cantik
* Dapat cuci mata tengok pelakon2 hensem/cantik kegemaran masing2..hehehe..

KEBURUKAN (confirm la de keburukannya jugak ok?)
* Of coz menyebabkan duit di poket anda berkurang
* Merosakkan akhlak bagi orang yang "buat wayang" jugak waktu tengok wayang
* Merosakkan akhlak kalau ambil part2 negatif yang ditonton tu je utk dicontohi
* Boleh menyebabkan pergaduhan atr gf & bf kalau cerita tu xbest/xdpt tengok cerita pilihan msg2
* Dapat dosa kering kalau tipu mak bapak semata2 nak pegi tengok wayang

hehehehe....

Smile Alwayz & Have A Nice Day ^_^
SUKA ? LIKE LERR , terima kasihh . :)

2 comments:

  1. saya tengok wayang tambah stress sebab cerita yang saya tengok tak best..haha

    ReplyDelete
  2. hahaha...slh pemilihanla 2..try tgk MI4 tu..best gle...mmg terbaek laa...=)

    ReplyDelete